Wednesday 30 January 2013

Ketika Cinta Bertasbih...

Assalamualaikum...

Finally, aku berjaya jugak habiskan cite “Ketika Cinta Bertasbih” yang dah agak berhabuk dalam laptop aku nie. Dan maybe aku orang terakhir kowt yang tengok cite nie…huhuhu nak wat cane kan, mood nak layan cite2 melayu nie dah hilang setelah minat ku direntap oleh si “running man” tu…hihihi 

Tapi tetiba je hari tu bila mood aku telah di ‘downkan’ aku nak cari something to gain my mood so, aku pun tengok la cite nie. Bagi aku cite nie sangat menarik. Memang rugi la aku sebab lambat sangat tengok cite nie tapi ‘better late than never’ kan??? Biasalah orang Indonesia nie kalo wat cite2 yang ada kaitan dengan islamik2 nie memang sentiasa terbaik. Bagi aku banyak pengajaran yang boleh kita ambik dalam cite nie, yang baik kita jadikan pengajaran, yang buruk jadikan sempadan.

Heroin cite nie sangatttt comel, cantik pulak tu,

Oki Setiana Dewi

Tapi aku lebih suka dia nie,


Meyda Sefira


Heronya, boleh tahan la jugak,


Kholidi Asadil Alam


Tapi aku lebih suka dia, huhu


Dude Harlino
#Menjadi anak yang sentiasa menjadi kebangaan ibu dan ayah adalah harapan semua orang, begitu juga aku.

#Sedang berusaha untuk menghabiskan cite “Warkah Cinta” pulak, walaupun tinggal satu episode je lagi….



3 comments:

  1. Aida, ada lagi sambungan KCB. Special ramadhan. Sekarang tengah tayang dekat TVAlhijrah pukul 12 tengah hari. :D

    ReplyDelete
  2. Silap. Yang pukul 12 tu cerita warkah cinta. KCB pukul 1 kalau tak silap

    ReplyDelete
  3. Tapi kita tak dapat TV Al-hijrah kat sini...huhu

    ReplyDelete